پمپ وکیوم در فرآیند مجتمع تصفیه فاضلاب

پنجشنبه 7 فروردين 1399
0:22
مصطفی
پمپ وکیوم در فرآیند مجتمع تصفیه فاضلاب

پمپ وکیوم در فرآیند مجتمع تصفیه فاضلاب

سیستم خلاء در فرآیند کامپوزیت تصفیه فاضلاب کاربرد

تصفیه اکولوژیک فاضلاب دارای ویژگی های بهره برداری ساده ، کم هزینه و اثر خوب است که می تواند به توسعه خوش خیم محیط زندگی انسان پی برد. کاربرد خاص سیستم خلاء در فرآیند کامپوزیت تصفیه فاضلاب اصلی ترین صنعت حفاظت از محیط زیست در آینده خواهد بود. در سالهای اخیر و با توسعه سریع اقتصاد چین ، محیط زیست بوم شناختی روز به روز رو به وخامت می رود و حفاظت از محیط زیست زیست محیطی به یک موضوع مهم برای کل جامعه و کشور تبدیل شده است. در فرآیند ساخت تمدن زیست محیطی ، آلودگی آب جدی ترین و پریشانی ترین مشکل است و ارتباط نزدیکی با زندگی مردم دارد. کل جامعه شروع به توجه کلی به فناوری تصفیه اکولوژیک فاضلاب کرد ، پمپ وکیوم رینگ آبی

برای ما ضروری است که درباره روند کامپوزیت تصفیه فاضلاب چیزی بدانیم.

فن آوری کامپوزیت برای تصفیه فاضلاب استفاده از دو یا بیش از دو نوع روش مختلف تصفیه فاضلاب پس از فرآیند تصفیه فاضلاب فشرده و توسعه یافته ، از قبیل روش ترکیبی فیلتر ترکیبی فاضلاب فاضلاب تصفیه فاضلاب است که براساس فیلتر بیولوژیکی هوادهی سنتی است. ، به طور کامل تحت عنوان روش فیلتر بیولوژیکی هوادهی جریان هوا ، روش فیلتر بیولوژیکی هوادهی جریان به سمت بالا ، اکسیداسیون تماس و قانون غشای بیولوژیکی ، روش فیلتر سریع مصنوعی ، جداسازی رسوب ، بدون پمپ لجن برگشتی ، روش فیلتر آب و غیره هشت روش طراحی و فرآیند تصفیه فاضلاب ثانویه یا ثانویه و خارج از فرآیند تصفیه فاضلاب ، فناوری جدید ، یکی از آنهاست.

ویژگی های کاربردی پمپ وکیوم در فرآیند کامپوزیت تصفیه فاضلاب:

پس از شروع سیستم خلاء ، کل فرآیند عملکرد می تواند کنترل کاملاً اتوماتیک باشد. در حین کار ، درجه خلاء (یعنی تقسیم خلاء به طور مساوی توزیع شده) در کل سیستم خلاء در دامنه مجاز خود در نوسان و بالا می رود ، که با توجه به نیاز کاربر قابل تنظیم است. استفاده از پمپ خلاء پیچ ، پمپ خلاء ریشه ، پمپ خلاء پره ای و سیستم خلاء پمپ خلاء حلقه آب می تواند به بهترین فناوری فرآیند دست یابد.

هنگامی که اولین پمپ خلاء پس از شروع کار نتواند به خلاء لازم برسد ، پمپ خلاء دوم برای رسیدن به مقدار خلاء تنظیم شده شروع می شود. با رسیدن به نقطه تنظیم لازم ، پمپ خلاء اول متوقف می شود و پمپ خلاء دوم گردش نمی کند. سیستم خلاء شرکت ما می تواند به طور خودکار سیستم را تحت عملیات بدون سرنشین کنترل کند و به طور خودکار سیستم خلاء را در هنگام قطع برق ببندد. در همان زمان ، جعبه کنترل می تواند از اضافه بار موتور پمپ خلاء و اتصال کوتاه محافظت کند.

کاربرد سیستم خلاء در فرآیند کامپوزیت تصفیه فاضلاب در این مقاله تشریح شده است. فاضلاب تصفیه شده با تنظیم استخر در قسمت بالای شفاف کننده چرخه دستگاه ، تشکیل سر آب زیاد قرار دارد و در منطقه واضح شفاف کننده گردش واکنش واکنش انعقادی فیزیکی و شیمیایی در همان زمان متابولیسم بیوشیمیایی میکروارگانیسم را دریافت می کنید ، از منطقه واکنش برای شفاف سازی فاضلاب تصفیه شده تحت عمل مواد جامد معلق در وزن بارش برای تنظیم در دیواره مخروطی محوطه روشن داخل سطل و تحت فشار استاتیک آب درون استخر لجن ، بار بر روی سطح آب مخزن موجود در آن پس از جمع آوری توسط هیپوکسی در پایین استخر ، تصفیه فاضلاب فاضلاب تصفیه شده. متابولیسم میکروارگانیسم های بیوشیمیایی از فاضلاب تصفیه شده جریان یافته به استخر هوازی از استخر بی هوازی بدست آمد. آب موجود در استخر هوازی تا حدی به استخر بی هوازی برگردانده شد تا نیتریفیکاسیون و دفع نیتریفیکاسیون را تشکیل دهد ، که این روند فرآیند دفع هوا و دفع نیتروژن را به پایان رساند. فاضلاب تصفیه شده از مخزن هوازی که در مخزن رسوب جریان دارد به جامد و مایع از هم جدا شد. قسمت جامد جدا شده از زیر فشار تحت فشار استاتیک بدن آب از مخزن لجن تخلیه می شود ، در حالی که قسمت مایع جدا شده از بالا به داخل مخزن جریان می یابد و پس از ضد عفونی توسط تجهیزات ضد عفونی مجدداً مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. آب موجود در استخر هوازی تا حدی به استخر بی هوازی برگردانده شد تا نیتریفیکاسیون و دفع نیتریفیکاسیون را تشکیل دهد ، که این روند فرآیند دفع هوا و دفع نیتروژن را به پایان رساند. فاضلاب تصفیه شده از مخزن هوازی که در مخزن رسوب جریان دارد به جامد و مایع از هم جدا شد. قسمت جامد جدا شده از زیر فشار تحت فشار استاتیک بدن آب از مخزن لجن تخلیه می شود ، در حالی که قسمت مایع جدا شده از بالا به داخل مخزن جریان می یابد و پس از ضد عفونی توسط تجهیزات ضد عفونی مجدداً مورد استفاده مجدد قرار می گیرد. آب موجود در استخر هوازی تا حدی به استخر بی هوازی برگردانده شد تا نیتریفیکاسیون و دفع نیتریفیکاسیون را تشکیل دهد ، که این روند فرآیند دفع هوا و حذف نیتروژن را به پایان رساند. فاضلاب تصفیه شده از مخزن هوازی که در مخزن رسوب جریان دارد به جامد و مایع از هم جدا شد. قسمت جامد جدا شده از زیر فشار تحت فشار استاتیک بدن آب از مخزن لجن تخلیه می شود ، در حالی که قسمت مایع جدا شده از بالا به داخل مخزن جریان می یابد و پس از ضد عفونی توسط تجهیزات ضد عفونی مجدداً مورد استفاده مجدد قرار می گیرد.


[ بازدید : 590 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به پمپ وکیوم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]